Tvorba responzívnych webstránok

Tvorba webstránok

Efektívnna prezentácia firmy

Webová stránka je potrebným základom každého podnikateľa. Vďaka nej je možné svojim zákazníkom nie len rozpísať všetky potrebné informácie, ktoré potrebujú vedieť, ale vizuálne im aj predať svoj produkt či službu. Mojou prioritou je tvoriť hlavne funkčné webstránky. Pod pojmom funkčné myslím, rýchle, responzívne (prispôsobené pre všetky zariadenia) ale prioritne optimalizované pre užívateľskú skúsenosť (UX). To znamená s čo najprehľadnejšou navigáciou bez nákupných bariér. Aby vedel návštevník webu rýchlo interagovať a našiel všetko potrebné do pár sekúnd, čo výrazne pomôže pri kúpe Vašej služby či produktu

Množstvo webových stránok, ktoré navštevujem sú predizajnované so všetkými možnými  efektami a potom sa majitelia čudujú prečo svoj produkt, či službu predávajú v tak nízkej miere. Zabúdajú na účel za ktorým webové stránky vznikli: podať potenciálnym klientom informácie, ktoré hľadajú a predať produkt či službu najrýchlejšie ako to ide. Avšak ak majú z webovej stránky vytvorené online bludisko, ide to veľmi ťažko. Množstvo vybiehajúcich efektov zo všetkých strán, ktoré rušia pri čítaní textov sú niekedy viac na škodu ako úžitok. Návštevníkovi webu znepríjemňujú sústredenie a množstvo nadbytočných grafických prvkov, ktoré obsahujú “prázdne” informácie zhoršujú potenciálnemu zákazníkovi navigáciu nájsť informáciu za ktorou na webovú stránku prišiel. Preto som zástancom graficky čistých avšak moderných dizajnov, ktorých prehliadanie pôsobí príjemne naprieč všetkými vekovými kategóriami. Objednať tvorbu reprezentatívnej webovej stránky.

Digitálny marketing

Maximalizácia konverzií na 1.mieste

Zviditeľnenie sa na internete, je dnes ľahké pre každého, kto má dostatok financií “na rozhadzovanie”. Avšak pre malých a stredných podnikateľov je to o vymyslení stratégie, ktorá za minimum peňazí prinesie čo najvyššiu mieru konverzií (požadovaného cieľa). Tento efekt sa dá dosiahnuť jedine vtedy, ak má človek obrovský prehľad naprieč viacerými oblasťami. Digitálny marketing je totižto o pravidelnom vzdelávaní a sledovaní trendov, nakoľko aj možností propagácie sa neustále rozširujú a modernizujú. Úspech reklamnej kampane záleží od viacerých faktorov, ktoré sa prekrývajú a až ich vzájomná súhra prinesie najlepší možný výsledok. Je to teda práca pre marketingového špecialistu, ktorý sa snaží za čo najmenší rozpočet nie len priniesť na webovú stránku čo najväčší počet ľudí, ale presvedčiť z nich čo najväčší počet na kúpu Vášho produktu, či služby.

UX optimalizácia konverzii

Investícia do podnikania, ktorá sa vráti do pár hodín

Pomocou UX (user-experience) sa meria užívateľská skúsenosť zákazníkov v nákupnom procese. Teda buď na webstránke, alebo v mobilnej aplikácii. Častokrát majú podnikatelia predávajúci službu či produkt na svojich stránkach nákupné bariéry o ktorých netušia. Môže to byť viacero drobností, ale aj obrovské chyby v procese nákupu, ktoré zákazníka odradia a radšej si požadovaný tovar, alebo službu zakúpia u konkurencie, ktorá má  jednoduchší proces nákupu (UX). Mnoho z podnikateľov nevie, aké robí chyby a čo je horšie, ani nevie, ako ich zistiť. Vo väčšine prípadov nie je majiteľ firmy sám schopný dokázať nejaké vylepšenia zistiť a aplikovať, pokiaľ sa nespýta na názor stovky svojich klientov. Ak to nerobíte ani vy, môžem Vám ponúknuť získané poznatky v tejto problematike. Pomocou analytických nástrojov identifikovať nedostatky, či slabé stránky vo Vašom online podnikaní a následne navrhnúť a zapracovať zmeny, ktoré garantovane zvýšia % konverzie a teda aj Váš výsledný profit z podnikania. Objednať UX optimalizáciu.

Analytika webových stránok

Analytika

Meranie štatistík návštevnosti

V online svete podnikania sa dá merať úplne všetko. Každý jeden klik, každý jeden pohyb myškou. Každý posun kolieskom, každá stlačená klávesa. Koľko času prezeraním služby či produktu návštevník webstránky strávil. Taktiež to, odkiaľ je, aký je starý a na akej veľkej obrazovke si web prezerá. Či je Váš potenciálny klient žena alebo muž a koľko podstránok či produktov na webovej stránke vzhliadol. Cez akú reklamnú kampaň sa o Vás dozvedel ale naopak aj z ktorej podstránky web opustil. Po koľkých dňoch sa na stránku opätovne vrátil a čo si kúpil. Aj to v akých intervaloch Váš produkt či službu vyhľadáva opätovne.

Vyhodnotenie nameraných dát

Namerané štatistiky je nutné brať v úvahu pri tvorení reklamných kampaní. Analytické nástroje pomáhajú v úspešnosti cielenia marketingových kampaní na Vašich zákazníkov. Na základe zistených dát sa dá optimalizovať každý web, či stránka sociálnych sietí. Objednávkový formulár, ale aj firemná prezentácia. Taktiež každá reklamná kampaň, či už šírená internetom, v TV, alebo posteroch v nákupných centrách. Taktiež interakcia s YouTube videami, či rozoslaným “newsletterom” zákazníkom do e-mailu.

SEO

Technická Optimalizácia webu

SEO je súbor technických postupov, ktoré Vám zlepšia viditeľnosť webovej stránky vo vyhľadávačoch. Vaši potenciálny zákazníci Vás budú môcť nájsť pomocou vyhľadávačov (Google, Bing, Yahoo, Zoznam, atď.) na popredných pozíciách. Bez akýchkoľvek ďalších výdavkov tak na svoju webovú stránku prilákate viac zákazníkov. Narastie Vám návštevnosť web stránky a automaticky sa zvýši konverzia (teda kúpa) Vašej ponúkanej služby. Nakoľko sa dá nastaviť “prekliknutie” z prehliadačov cielene, zákazníka privediete na Vami požadovanú podstránku služby či tovaru, ktorú vyhľadával.

Začať konverzáciu!
1
Dobrý deň,
som k dispozícií na správu aj hovor ...

Martin Svočák
+421 948 051 503
Powered by